2007. augusztus 13., hétfő

Cincinnati

Hét végén elvittük a gyerekeket Cincinnatibe, egy vízi vidámparkba. Életemben nem voltam még ilyen típusú helyen, mert egyszerűen nem szerettem ezidáig strandolni..Miért? Mert utálok bugyiban rohangálni az emberek előtt, igazgatni a bikinifelsőmet, úszást imitálva lebegni a vízben..De..amióta gyerekeim vannak, ez is megváltozott..mert rájöttem, hogy a nagymelegben kifejezetten jól esik a hideg víz..meg hogy jó érzés döglődni a napon..és már a fürdőruha sem zavar (annak idején egy törölközőt csavartam magam köré a szalkai strandon, merthogy kövér vagyok)..a komplexusaim is megszűntek..itt minden nő alsó hangon 90 kg..így egy légies tüneménynek éreztem magam közöttük- kis túlzással, persze...
Gábor teljesen ki van készülve az amerikai felhozataltól, a nők többsége tényleg iszonyúan kövér, aki pedig nem, az- állítása szerint- ronda.. Nem csoda, hogy egy amerikai kolléga a magyar kiküldetés alatt alig győzte Budapesten kapkodni a fejét.. Gábor viszont elkeseredetten jegyezte meg nap végére, hogy ha egy magyar strandon lettünk volna..egyszer viszont lelkesen kiáltott fel, amikor meglátott egy vékony és ráadásul szép lányt..majd megjegyezte, hogy biztosan európai..:-)
A jólét ugye nem kedvez az alaknak:-)
Képek majd jönnek..

Nincsenek megjegyzések: