2007. augusztus 11., szombat


Egy kép az idióta kamaszról..
Szerintem a csarodai templom-mutogató néni még sokáig emlegetni fogja a látogatásunkat.. Gabi kérdéseit a boszorkányperekről..alligátorokról..szerintem komolyan elgondolkodott rajta, hogy nem-e a nagykállói elmegyógyintézetből szabadultunk..
Miért veszíti el az ember felnőtt korára a gondtalan röhögés képességét?
Néhány embert megállítottunk Csarodán.. Gabi megkérdezte, van-e a közelben tenger..vagy efféle..a nénik a fejüket rázták..vagy furán kuncogtak..
Eszembe jutott, amikor gimnazista koromban egy barátnőmmel Debrecen utcáit róttuk, és bementünk minden rőfösboltba kondenzcsíkot kérni...
Vagy amikor egyszer nagy, nagy szerelmi bánatban szenvedtem, mert a kiszemelt fiú- gimnazista osztálytársam:-)- nem akart észrevenni...
És Csakazértisdögöljönmegmindenpasi! felkiáltással egy barátnőmmel elhatároztunk (midőn nálunk aludt, mert a szüleim valahova elmentek), hogy hülyét csinálunk magunkból, azaz bosszút állunk mindazokon a pasikon, akik nem vesznek észre bennünket..és több kilónyi púdert kentem az arcomra, kirúzsoztam magam, fekete tust kentem a szememre és egy fürdőköpenyben kimentünk sétálni Mátészalka főutcájára..
Szerencsére a szerelmem tárgya nem járkált arrafelé, bár továbbra sem jelent meg az ablakunk alatt énekelve bendzsóval a kezében..mindegy..legalább hülyét csináltam magamból..

3 megjegyzés:

Andre-ti írta...

Noémi arra nem gondoltál, hogy mégis csak meglátott az a srác a fürdőköppenyben és pont azért nem vett észre a későbbiekben.

Noémi írta...

neeeeem..fürdőköpeny ide vagy oda, nem erről van szó..:-)
különben is, a gésák is ki vannak festve és fürdőköpeny-szerű kimonókban járnak, és szeretik őket a férfiak..vagy pl. a feleségek..nekik is van fürdőköpenyük..
igazából ha TÉNYLEG észreveszel valakit, akkor fürdőköpenyben is tetszik, nem?

Noémi írta...

Valójában ez a pasipróbáló teszt..Ha elég nagy hülyét csinálok magamból előtte, vajon akkor is elég jó vagyok-e neki? Ha igen, kiállta a próbát, szívós alkat:D