2007. november 20., kedd

Még valami, amit szeretek itt, és ami hiányozni fog. Az állatvilág. Nyáron kolibrit etettünk, lakik egy kis csíkos mókus az erkélyünkön, megszámlálhatatlan madár csicsereg mindenhol.. Állatok mindenhol, megfogható közelségben. Őzikéket szinte állandóan látunk, és volt szerencsénk találkozni már mosómacikkal is. Nagyon aranyosak!!
Egyébként a forró kása kerülgetése zajlik most..állatokról, őszről..szeretem- nem szeretem..
Úgy néz ki, hazamegyünk..
De mikor????:)
Hát ezt nem tudjuk.:)))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ahoj!

van valami amit szeretnek toled +kerdezni/veled +beszelni. amig a wiwen voltal gyava voltam - ebben a bizonyos dolgoban most is az vagyok, de tetezem a bajt azzal, hogy az emil cimedet sem mentettem el. az en nem annyira titkosom: koroknaiedit@gmail.com

Unknown írta...

es most miert voltam nevtelen????????
hulye gepek....