2007. november 12., hétfő

Rákérdeztetek többen, akik látták már..:)
Miért töröltem magam az iwiw-ről? Nem igazán publikus, Korok, a Te kérdésedre válaszolva először.
A blog pedig egy családi- baráti olvasztótégely..közeli és távoli barátaim, ismerőseim, családom látogatják, én pedig igyekszem itt kielégíteni a formális hogyvagy-kérdéseket, képeket feltenni magunkról, üzeneteket írni aktuális lelkiállapotomról...van, aki olvas a sorok között, van, aki megnézi a képeket, van, aki jót derül- valahogy úgy, mint az életben a kapcsolataimban. Kinek, kinek a maga mélységében jelen vagyok. Ez a blog egy kicsit én vagyok, nem családi blog, hanem Szegedinoémi, annak, akinek hiányzom..annak, aki itt szeretne velem találkozni..
Hát ennyi..
És majd visszalépek az iwiw-re, mert szeretem:)
De nem most..

Nincsenek megjegyzések: