2008. január 2., szerda

Új hírek az új évben

Január van. 2008. Sajnos, nekem nagy nehézség megjegyezni, hogy épp milyen évet írunk, hány éves vagyok, mert ezek a számok folyton változnak..a tavalyi év sok szempontból mérföldkő volt az életemben, egyik legfontosabb változása pedig az volt, hogy beléptem a harmincasok táborába..épp emiatt könnyű volt megjegyezni, milyen évet is írunk, csak hozzáadtam 1977-hez 30-at..az ideit még nem tudom, miről jegyzem meg...majd gyakorlom.
Úgy tűnik, az idei év sok változással fog szolgálni számunkra- hogy ezek milyen természetűek lesznek, még nem tudom...két nagy horderejű dolog azonban már folyamatban van..
Az egyik egy álom teljesülése- Peru- januárban.
A másik pedig egy kétséges kimenetelű, de érzelmileg annál megalapozottabb döntés, miszerint ez évben hazaköltözünk.
Igyekszem készülni mindkettőre..A perui útra egyelőre edzek, futok, bicózom, mert kétheti gyalogtúra vár majd ránk, két gyerekkel a hátunkon és kétheti cuccal a hátizsákban..A cél viszont annál mesésebb, a Nazca- vonalak, a Titicaca-tó és az úszó sziget, Cusco, az ősi város, Chán Chán és a piramisok, melyek az egyiptomiaknál is régebbiek, és természetesen a korona, Machu Picchu.
Igyekszem egy részletes útitervet írni, képekkel, élménybeszámolóval, hátha sikerül információval és főleg lelkesedéssel feltöltenem a hazaikat, hogy merjenek csak bátran belevágni a kalandtúrákba..akár gyerekekkel is..
A hazatérésre is edzek..főleg lelkileg..asszem a perui út is egyfajta edzés lesz erre:-)...
A jövő évet pedig valahol talán a Badacsonyban töltöm, vagy a Tiszaparton, de cseppet sem bánom, sőt, várom! Szerencsésnek mondhatom magam, hogy néhány évre megadatott, hogy utazhassak, világot lássak..de ha ennek az ellenkezője történik velem Magyarországon..hát az is az én utam..:-)
Ahogy a nóta mondja, "always look on the bright side of life!!!"

Vagy van itt egy másik ide illő:

Eltűnünk, mint az utolsó metró -
Ez egy végtelen kirándulás.
Én igazán nagy csaló vagyok,
de még nem akadt igazán nagy fogás.
Ha úgy tűnik, hogy mindent szabad,
olyan elveszettnek érzed magad:
A válasz örökre kérdés marad,
a kérdés örökre válasz marad.

Nincsenek megjegyzések: